Suami nekad nak c-raikan saya dengan alasan xmampu nak sara saya dengan 2 orang anak

Assalam admin, boleh siarkan masalah saya?terima kasih admin…Saya kat sini nak mintak kata2 semangat dari warga krt,,, Suami saya nekad nak ceraikan saya dengan alasan xmampu nak sara saya dengan 2 orang anak,,ditambah lagi 1 orang anak lagi yang bakal lahir sebab dia cakap,gaji dia cukup2 makan untuk sorang anak jer,

saya xkerja,,sebabtu saya berhenti mase mengandung anak no 1,saya kerja di kl,saya ada buat simpanan senderi hampir 7k,,duit tulah yang kami gune jika ada terdesak ape2 nak pakai,,ditambah dengan duit nafkah bulan2 ysng suami bagi,kadang2 xbagi,saya ikhlas redha sebab saya tau kewangan dia camne,

dia pernah buat loan mase sebelum kawen dengan saya nak buat bisnes,tapi xjadi,,yang jenis MLM tu,kesian suami, tapi xsangka semalam dia cakap,dia memang nekad nak bercerai dengan saya,dan dia sendiri akan telefon mak ayah saya untuk bagitahu hal ni, sedih saya rse, macam xde jalan lain,saya cakaplah,orang lain ada lagi susah dari kita,tapi xdela sampai cerai berai,

sebelum ni mase awal puasa aritu,dia ada kantoi jugak dengan saya yang dia ada perempuan lain, yang dia cakap putih,kurus, dari saya,memangla,saya sekarang ni mengandung,tapi xdelah gemok sangat,berat saya sekarang ni pon 59 kg dengan baby sekali dalam perut,tapi tu bukan alasan dia nak bercerai jugak,,,xde kene mengena dengan orang ketiga dia cakap,dia pon dah xde contact perempuan tu lagi,tapi Allah je la yang tau, sakit sangat rasenya bila fikirkan yang ape2 kita buat,tetap akan diceraikan, sedangkan berkahwin baru je 4 tahun,,,

Harap warga krt paham apa yang saya tulis ni dan berilah kte2 semangat pada saya,, saya sayang suami saya,,,10 tahun saya kenal dia sejak saya umur 18 lagi,,sekarang umur 28,akn habis cmtu jer,,harap dpt kata2 smgat dari warga krt..

Rizal Rodzuan Kesian suami yg tak mampu nak sara anak, wpun mampu buat anak smpi masuk 3. Tp kena ingat yg bapak tu masih wajib bg nafkah kat semua anaknya wpun dah cerai. Lg lawak bila tak mampu tanggung rumahtangga tp mampu pula nak curang berskandal dgn wanita lain. Rasanya alasan tipu kot, klu lps cerai dia kahwin lain ko pi majlis perkahwinan tu, ambil buluh runcing dan tikamlah di bebirdnya tu supaya takde anak lain dah dia tak mampu kan.
Diah Ali Kalau dia cerai ko dik.. ko bagi ja 3org anak tu dkt dia.. ko pulak bagi alasaan yg ko tak mampu nak sara 3 org anak sebab ko tak kerja..cuba tgok dia nak ke nak.. biar padan muka dia..buat anak pandai nk sara kata tak mampu.. nti kalau ko dah ada kerja ambik balik anak tu..
FikahAiman ZahraArshad ko cerai je lah..p mahkamah mnta potong gaji laki utk sara nafkah anak kau. ko dh branak…ko pasang bdn..ko krja..pastu melawa n upload d fb ka watsap ka…tnjuk ke x laki tu..betapa bahagianya duniamu tnpa laki yg x tau makna perkahwinan. nescaya..sdikit sbnyak dia akan merasa apa itu erti penyesalan.
Eina E’in Alasan dia sebab dia ada perempuan lain la tu…gila anak da nk masuk 3 bagi alasan x mampu sebab gji ckup saturang…masa nak buat anak kenapa tak pulak dia pakai kondom da tau tak nak anak banyak??
Suriati Kaliun alasan suami adik tu tak lah tepat. cuba fikirkan. kalau dia cerai adik kata tak mampu sarah hidup. apa kah dia mahu hidup sendiri sampai akhir hayat nya. itu alasan yg mungkin tepat. tapi kalau dia cerai dan cari yg lain. itu ada lah satu pendustaan. bagaimana mana pun saya doakan adik semoga tabah menghadapi dugaan dan sentiada ingat Allah pasti anda jalan yang terbaik insyallah.
Jamizah Zainal Abidin Haish ckp Salah x ckp pun salah…. Kat Sini Nmpk sangat Si isteri ni x mahu bercerai…. Jd bijak LA cikit dek non oii… Cerai bukan tanda nak kiamat… Mungkin ini yg terbaik… P bg anak2 kat laki kamu… Buat anak pandai… Pastu x nak bertjwb… Lwn je kat makahmah syariah… Biar Otak Laki kamu bercantum….. Kita hy mampu merancang…. Allah yg menentukan segala… Jgn takut Keluar Dr kepompong… Hidup utk dinikmati… Bukan dikesali…

PERHATIAN

PERNIAGAAN PALING SESUAI UNTUK SURI RUMAH

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

KETAHUI RAHSIA MENJANA PENDAPATAN 5 ANGKA DENGAN SHOPEE

Be the first to comment on "Suami nekad nak c-raikan saya dengan alasan xmampu nak sara saya dengan 2 orang anak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


error: Content is protected !!