Suami ‘main’ aksi yang ganas setiap kali tengok gambar perempuan seksi – Isteri

Hi krt, saya seorang suri rumah. Suami sy mmg penyayang. Selalu belikan sy apa sy nak. Boleh di katakan perfect man. Tapi, sy nk mntk pendapat semua orang dlm ni. Sy tak tahu nak sedih ke, gembira ke, nak muntah darah ke.

Sepanjang kitorang kawin takpena sekali pn dia pukul sy, marah sy pn jarang skli. Oh ya, sy dh kawin slama 4 tahun. Kitorang kenal pun dekat media sosial.

Image may contain: 1 person, standing and text

Kami dh ada 2 anak. Bab duit, bab kasih sayang dia sgt perfect. Tapi, satu je.. Laki sy ni kaki main instagram and facebook. Krt, klu kamu di tmpt sy apa kamu buat? Klu sy panggil tkde la dia tk menjawab. Tapi, saya jadi sedih. Tiap2 hari laki saya stalk perempuan2 mcm ni.

Image may contain: 2 people, people standing and text

Lepas stalk terus kami on. Kadang2 tu, sambil dia tgh stalk bebird dia bangun. Habis di gasak nya saya. Laki sy ni bkn kaki perempuan, cuma..

Image may contain: 1 person

Sy kdg2 tu terasa. Klu dia dh tgk video perempuan2 ni makin ganas di gasaknya saya. Plg sadis, dia tutup lampu. Padahal dlu tak pun. Saya slalu tanya, dia suka ke perempuan tu. Dia ckp tak. Penah satu hari tu, dia beli baju2 yg perempuan2 ni pakai. Pastu dia suruh saya pakai and dia on.

Sampai semua brg yg perempuan2 ni jual dia beli suruh sy pakai. Sy tkthu nk ckp mcm mne, dia tak curang tapi… Saya nak confront dia pun atas sebab apa pn sy taktahu. Saya slalu fikir, adakah dia bayangkan perempuan tu masa bersama dgn saya. Kdg2 terasa smpi sy menangis. Ya allah, ampun kan dosaku sebagai isteri. Sy nk mntk pandangan apa patut sy buat.

PERHATIAN

PERNIAGAAN PALING SESUAI UNTUK SURI RUMAH

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

KETAHUI RAHSIA MENJANA PENDAPATAN 5 ANGKA DENGAN SHOPEE

Be the first to comment on "Suami ‘main’ aksi yang ganas setiap kali tengok gambar perempuan seksi – Isteri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


error: Content is protected !!