You cannot copy content of this page
no comments

Khabar duka 3 buah masjid cuba untuk di bakar…Apakah cubaan ini sebuah provokasi?

Hari ini mendapat khabar duka 3 masjid cuba untuk di bakar, iaitu Masjid Kg Rambai dan Masjid Pekan Pendang dan akhirnya Masjid Annur Tok Keling yang dekat dengan kediamanku sekeluarga sedang menyewa skrg. Apakah cubaan ini sebuah provokasi? Harap pihak berkuasa dapat menyiasat perkara ini dan mengheret org yg terlibat ke muka pengadilan.


Ummu Syifa Aminah Ya allah kau tunjukanlah kekuasaanmu kepada siapa2 yg kianati rumah allah ni.berilah pembalasan yg setimpal dgn perbuatanya.aminnnn

Friends Of PAS

ni antara komen netizen yang mengetahuinya

Azman Man Kita baru nk asah parang, dia orang simpan Senjataapi.

Org kita yg baru pandai buat bedil pun dah kena masuk dlm

Kdin Alrazi Zaman ph ni melayu Islam sgt terancam.. sebab ade pimpinan ph melayu yg bengong

Hairul Amri Mcm nk ajak perang je…puak kapir dh menjual..tak melayu islam tak sanggup beli..ni dh kira mencabar dh ni

Adie Adie allahuakbar..ayuh cepat2 bangsaku bersatu…tinggalkan apa fahaman politik..bersatu atas demi agama dan bansa…

Ahmad Areeb Bangkit…Demi Islam…jgn lena lg…ramai generasi muda ditanam idiologi politik itu kotor…mereka abaikn hak mereka…bersatulah…sama2 ingatkn anak bangsa…

Farid Payed Zaman PH ni puok kapir makin celaka,makin brani mmbuat provokasi pd org islam…apa lg bgsa ku mau tggu

Mohd Shukri Nak salahkan dia org ke? Xbleh jugak.. sbb kebodohan tu datang dari kita

Madzlan Chot adakah islam di Malaysia umpama berada di negara lain yang boleh dibuat tanpa ada perasaan bersalah.

Wan Naimah Kebodohan dtng dri melayu jgk sbb angkat orng kafir jdi pemimpin..tak yakin dengan kepimpinan ulamak ..sanjung kafir n.percaya lbh..hadaplh ..klu melayu islam x bersatu islam akan tercabar dan dihina..

Muhammad Faiz Raee Yang melayu jum bakar kuil same tokong nk???aku sport minyak tanah..berape geleng pon xpe…tempat aku nk jumpe tuhan dye orang buat mcm nie??otak mne otak???

Reply