You cannot copy content of this page
no comments

Lelaki India Kulim Suresh Ayaru yang mengh/na Islam telah berjaya di tangkap-Syabas


Lelaki India Kulim Suresh Ayaru yang menghi/na Islam telah berjaya di tangkap oleh Pihak Polis, Syabas atas kecekapan Pasukan Polis DiRaja Malaysia (PDRM).

Selaju laju Biawak berlari, akhirnya tersungkur juga.

Wahai orang orang bukan Islam, sudah sudahlah, janganlah kamu mengh/ina agama Islam lagi, kerana ianya bakal mengundang persengketaan dan kemudharatan. Sesungguhnya Islam tidak pernah menghina agama kamu.

##Jangan_kata_Fake_Akaun_Pulak


Arie Zack Nasib kau baik sbb polis dpt kau dl, klau org lain dpt dl alamat berkicapla..

Zahir Nonang Ni lagi sekoq beywak hidup….kurangajaq…haramj sungguh…dasar x sedaq diri….dh la menumpang tanah org…nk buat tanah sendiri….p mampoih la cepat sikit

Cikgu Mohd Ikhsan Padan muka kau..kasi ajar cukup2 ni keling hindu,biar serik dgn kita..jgn penah berani h/ina Islam akibatnya merana,jgn penah berani ganggu harimau yg sedang tido,akibatnya buruk padahnya..

Sayfull Jeansrepair Terbaikkk pdrm, semoga tiada tangan ghaib mengganggu urusan pdrm menjalankan tugas, rakyat masih percaya pdrm utk bertindak adil. Wallahua’lam.

Cikgu Mohd Ikhsan Islam sentiasa betul dan benar,tiada yg betul dan tiada yg benar melainkan Islam..islam sentiasa tinggi kedudukannya,tiada yg tinggi kedudukannya melainkan Islam..Islam diibaratkan spt harimau dan singa,jika diganggu buruk padahnya..

Ahmad Pauzi Biar lah org kapir nak kata apa pun tentang islam yg penting kita kena kuatkan iman kita dgn tidak meninggal solat 5 waktu.dgn solat lah datangnya kekuatan bg org org islam.

Sani Sadiah Padan muka kau keling sial nasib baik polis jumpa dulu ……pada keling2 yg lain jg lancang sangat mulut tu…..orang islam x pernah gangu agama kamu kau nk sembah pokok ke lembu ke berok ada kami gangu???

Kaierlyie Man Ali kes macam ni polis terpaksa cepat bertindak bukan sebab dia terlalu berbahaya,tetapi utk keselamatan dia juga,di luar sana ada jutaan muslim. tak semua mempunyai kesabaran… nnt silap hb dia leh tuttt….

Wan Bejuri Wan Hamid Sebenarnya Islam agama yg mulia dan bersih segala2nya tinggi martabatnya. Sebab tu semua penganut agama lain iri hati terhadap agama Islam, dengan itu mereka sentiasa hendak kutuk agama Islam

Friends Of PAS

PERAK AJERR

Pengiklanan Berbayar!

Pinjaman mudah untuk kaum wanita sehingga RM30,000

Menteri PH rasic Hasut benci Melayu

Korang ada RM1 camni? meh jual kami beli dengan harga yang mahal!

Perhatian! inilah duit lama RM5 paling mahal serius kalau ada jual pada kami

Anda tiada kereta tapi nak buat GRAB? kami sediakan kereta untuk disewa & tunjuk ajar step by step hingga pandai PM SEKARANG

Reply