no comments

Netizen kecewa kes pemimpin PH gila S*ks masih senyap

DLM PAKATAN ORG YANG MELAKUKAN PERKARA-PERKARA YANG JIJIK & JELIK DIBEBASKAN SEDANG MANGSA DI TAHAN REMAN UTK SIASATAN….PELIK BUKAN..??

Kes Sembur!t Haziq telahpun mengaku dan ditahan reman utk siasatan serta dilucutkn dari jawatan sedangkn pasangannya bebas malah masih gah dgn jawatannya walaupun laungan meminta beliau dipecat

Di Perak Perog*l yang ambil kesempatan terhadap pembantu rumahnya dibebaskan, sedangkan mangsa diasingkan tak tahu di mana semata2 untuk tujuan siasatan.

Apakah tindakan jijik Pelaku dalam Pakatan dimuliakan sehingga kebal dari tindakan atau jika dalam siasatanpun kenapa mgambil masa yg lama untuk di umumkn..??

Benarlah bagai dikata, klau nk suci masuk PH sbb meka ada mesin penyuci bervoltan tinggi sehingga bole jadi malaikat..

Antara komen Netizen

Adrianadrizarin pihak berkuasa akan hilang kuasa, apabila wujud kuasa baru.. kuasa duit, kuasa pemimpn.. tapi percaya lah, kuasa yg x dpt d tandingi & kuasa yg lebih hebat adalah kuasa allah swt.. pmbalasan akn tiba, sama ada cpt & lambat je.. kuasa smart phone & teknologi pun bleh tahan jgk kan..?

Habsah Che Nai Jgn risau ,klu betul tak ke mana balasannya..menuduh tidak,kita serahkan kpd Allah Subhanahuwataala..janji itu pasti…buat baik balas baik buat jahat tetap ada balasannya..
Yakinlah.

Abdul Wahab Abu Bakar Ketua polis negara orang pilihan madey mana dia berani buka kertas siatan. Nanti out you go from holding the post. Jangan pengecut kpn. Jalan kan tugas dgn jujur. Tuhan sedang memerhati kamu. Allahuakhbar. Malaysia baru kata ksn

Mie Burger Masukkan sekali kes intai skirt Ah Moi tu ! Video bukti ada maa…

Zulkifli Adam dul├╣ masa tengok cerita Tamil Polis, Menteri,org kaya adalah penjenayah yg ada hubungan dgn gengster. Tak sangka rupanya berlaku kt Malaysia sekarang ni. Penjenayah, perogol, peliwat, salahguna kuasa dilindungi dan didalangi oleh org dlm kerajaan.

 

paling hot!!

Pinjaman mudah untuk kaum wanita sehingga RM30,000

Menteri PH rasic Hasut benci Melayu

Mahathir Offer PAS & UMNO serta Parti Melayu sertai PPBM lumpuhkan PH?

Video: tarian berah! di majlis Konvokesyen Pensijilan Kemahiran Malaysia

Video kelakar nyanyian Anwar Ibrahim yang buatkan ramai gelak terguling-guling

Jenazah wanita di tanam selama 13 tahun tak reput dan berbau wangi! inilah amalan ketika hidupnya

Video : Ceramah politik di kursus Haji oleh Mujahid

Reply