You cannot copy content of this page
no comments

PENDEDAHAN: wajah sebenarnya koon yew yin yang mengatakan askar kerja makan & tidur

Siapa koon yew yin ni???…

Kalau hangpa nak kenai, dia ni sorang ahli perniagaan…kalau nak kenai lagi, aku nak habaq dia ni merupakan salah sorang penyumbang terbesar dana ph dan turut menyumbang ratusan ribu RM kpd parti pan seawal penubuhan depa dulu…hangpa boleh buat rujukan dgn bantuan pakcik google…

Pernah dilantik sebagai penasihat ekonomi kerajaan negeri Perak oleh parti bangsa d4p…kemudian menghina Sultan Perak pulak dgn memalitkan rasuah kpd istana yg kononnya “menjual” pingat dan anugerah…

Dia berasa besaq sangat cukai yg dia bayaq sehinggakan sewenang-wenangnya dia menghina tugas perajurit negara yg kononnya hanya makan tidoq saja, tak pernah menembak atau maksudnya tak pernah menyertai peperangan dan hanya tahu tembak piring target dalam latihan sahaja…maka disyornya askar Malaysia dikerah bekerja di ladang bagi menggantikan pekerja asing…

Aku rasa ini satu penghinaan besar terhadap maruah anggota tentera…selama hidup aku, belum pernah aku dengar atau jumpa penghinaan begini…malah selama ini pasukan tentera senantiasa disanjung tinggi…

Memang betoi lah kemenangan bangsa d4p menjadi kerajaan hanyalah memberi ruang depa menghina seluruh institusi khususnya jika ia melibatkan orang Melayu dan agama Islam…harus diingat, hampir 98% tentera Malaysia terdiri daripada org Melayu…

Dan sejak bangsa d4p menang pun aku dah bgtau dah bahawa sasaran depa adalah 4 sendi utama pembinaan sebuah negara bangsa iaitu ekonomi, pentadbiran, tentera dan agama….skrg ni depa dah ada 2 iaitu ekonomi dan pentadbiran..maka dikucarnya tentera agar depa mudah kuasai tentera dan agama sebagaimana yg berlaku di Palestin… seterusnya kekuasaan akan mutlak jadi hak depa dan depa akan bebas berbuat apa sahaja…

Nak diharapkan melayu bangsa d4p???…puak2 tu tak ubah hanya sebagai lapik punggung berlumuran taik pemimpin2 bangsa d4p… ibarat watak Buang dalam filem Sarjan Hassan..cuma berbeza corak dan warna…

Undi tentera menangkan depa di PRK Port Dickson…sekarang inilah balasannya…dah diberi peringatan, tapi ramai tak mau dengar…

alfaqir ilallah ppk

Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang duduk dan teks

hubungan dengan Chin Peng

Imej mungkin mengandungi: 9 orang, orang senyum, orang berdiri dan teks

penentang negara islam

Imej mungkin mengandungi: 6 orang, orang senyum, teks

sokongan pada pada DAP

Imej mungkin mengandungi: 4 orang, orang senyum, orang berdiri

Pengiklanan Berbayar!

Pinjaman mudah untuk kaum wanita sehingga RM30,000

Menteri PH rasic Hasut benci Melayu

Korang ada RM1 camni? meh jual kami beli dengan harga yang mahal!

Perhatian! inilah duit lama RM5 paling mahal serius kalau ada jual pada kami

Anda tiada kereta tapi nak buat GRAB? kami sediakan kereta untuk disewa & tunjuk ajar step by step hingga pandai PM SEKARANG

 

Reply