You cannot copy content of this page
no comments

SAYA PERNAH MAKAN B/BI, SAYA MENYESAL-hidayah milik ALLAH

https://www.facebook.com/therohani/videos/349985912569103/?t=68

SAYA PERNAH MAKAN B/BI, SAYA MENYESAL

 

Iyda Halim Alhamdulillah.. Indahnya hidayah Allah.. seorang mak mmg akan gembira melihat anaknya kembali ke jln Allah..

Kak Su Kaseh 5× ulang tengok…betapa jujur dan ikhlas pengakuannya terutama sentuh hal ibu…allahuakhbar.Amat besar kasih sayangMU…..

Dith Trasher Kadang apabila kita meluahkan segalanya terasa 1 kelapangan yg sangat2 menyenangkan ..dalam 1 kehidupan sudah tertulis sebuah jalan cerita ..syukur alhamdulilah dia dapat menamatkan sebuah kisah yg suram dashyat ke sebuah jalan cerita yg sangat2 sempurna untuk.kita jadikan tauladan di masa hadapan

ZuLz ZiQri Beruntungnya insan sperti dia.. Allah menyayanginya dan membuka hidayah untknya.. 3 kali ulangpun dngar crita dia masih membuat hati sya kagum dan teruja

Finaz Ismail Allahuakhbar….
Hidayah milik Allah…siapa kita untuk mempertikaikannya kan…
Beruntung lh ibu bapanya…

Adiey Zakaria Alhamdulillah diharap simpan saje aib yg dulu x perlu cite lg n bk buku baru klu nak cite pun pergi cr seorang alim n sambil bertalaqi
Ajai Ajaib Itu lah satu perjuangan yang paling sukar tetapi dapat di rasa apa bila manusia sudah memgetahui keujudan Allah di dalam hati dan diri nya.. Allah bukakn pintu Hati nya untuk memgenal kebesaran Allah kepada hamba nya yang mencari keredhaan dan keinsafan diri apabila hamba nya dalam dilema atau dalam kesusahan.. Allah maha pengasih dan maha penyayang .Maka jadikan lah diri kita sebagai umat Nabi Muhammad yang sentiasa tunduk dan patuh ajaran nya. Mengikut sunnah Aklak dan AlQuran..Semoga Kita sebagai Hamba sentiasa dalam keampunan serta keberkatan apabila menjalani liku liku kehidupan di Dunia ini. Berusahalah untuk mengisafi diri dari melakukan perbuatan nahi mungkar..dan kembalilah ke jalan asal..menuju kejayaan ..Amal Maaruf.. Agar kita di lindungi Allah selalu..Aamin. terbaik shbt ku..Dunia Akhirat….
Thinageran Venugopal Apapun terbaik, bila waktu dia fikir utk mengembirakan kedua orang tuanya itu sudah menunjukkan yg dia kembali ke jalan yg betul dalam hidupnya. Tiada apa yg lebih indah selain dari mengembirakan ibu bapa Kita. Harus dishare video video sebegini.

Sazreena Amin Alhamdulillah Allah beri hidayah dan peluang utk berubah. Jgnlah kita pandang rendah dan hina org yg nak cari Allah kerana Allah suka org yg bertaubat. Kita masuk syurga pun bukan sebab amalan yg kita kerjakan melainkan atas rahmat Allah.

Gzul Sulaiman Ada yg selar dia berkongsi kisah silam dia.. Bagi aku tak salah dia nk kongsi sebagai dakwah dan iktibar kepada org lain.. Dan mngkin untuk tujuan dakwah.. Lagipun dia bgtau bukan dgn niat nk membangga.. atleast klau org dah tahu story dia takda la yg nk kecam knapa dia ada tatu.

Ayu Aziera II ouhh niy laa Abg Long Fadil yg zizan razak buat filem tuu ehh.. kira mmg wujud laa ingt sesaja letak nama Abg Long Fadil…

Sartini Sahat Makawi Dgr mmg bagus mamat ni ttp kata org kalau pernah makan bangkai , tak makan bangkai cium pun jadilah …penipu … penunggang agama sendiri mahu ingat ya

Kasih Damia Allah sentiasa syg kan ummatNya…tidak akan sesekali biarkan kita dlm kesesatan..beri lah peluang pd diri krana Allah jua Maha Pengampun..pesan pd hati sndiri

Kak Maria Berkongsi pengalaman dgn dia sebak rasa hati akk .. hanya Allah je yg mengetahui keihklasan HATI kita bagaimana .. Alhamdulillah sesungguh hidayah tu milik Allah .

The Rohani

Pengiklanan Berbayar!

Pinjaman mudah untuk kaum wanita sehingga RM30,000

Menteri PH rasic Hasut benci Melayu

Korang ada RM1 camni? meh jual kami beli dengan harga yang mahal!

Perhatian! inilah duit lama RM5 paling mahal serius kalau ada jual pada kami

Anda tiada kereta tapi nak buat GRAB? kami sediakan kereta untuk disewa & tunjuk ajar step by step hingga pandai PM SEKARANG

Reply