You cannot copy content of this page
no comments

Tindakan Nabil Ahmad, Undang Kemarahan Pengamal Adat!

 

Tindakan Nabil Ahmad, Undang Kemarahan Pengamal Adat!

Kecoh beberapa hari lepas apabila seorang pengamal adat, dikenali sebagai Tok Cindai Sri Tribuana mengecam tindakan pengacara Muzikal Lawak Superstar, Nabil Ahmad yang mencampak tanjak ke lantai dan memakainya semula dengan terbalik. #ohartis

 

Nabil Ahmad Campak Tanjak

Tindakan Nabil Ahmad, Undang Kemarahan Pengamal Adat!Kecoh beberapa hari lepas apabila seorang pengamal adat, dikenali sebagai Tok Cindai Sri Tribuana mengecam tindakan pengacara Muzikal Lawak Superstar, Nabil Ahmad yang mencampak tanjak ke lantai dan memakainya semula dengan terbalik. #ohartis

Posted by Oh! Media on Monday, July 15, 2019

Izam Ben Ibrahim Dia ingat semua bende boleh lawak.. Elok la tegur.. cara masing2 ..mengingatkan dari lupa diri yg kdg2 merasa terlalu sempurna..

Fad Fad Siku Lifad tanjak atau tengkolok tu adalah martabat melayu atau istiadat melayu atau paling tepat busana warisan melayu. so jgn buat main, ibarat mcm songkok la… yang dia pakai tu jenis ayam patah kepak

Zamack Nurnisa Laa nih banyak dah pakai tengkolok nih…raya pun pakai open house raya pun pakai, buat event pun pakai, nak bertanding pun pakai…setau saya tengkolok nih dipakai utk upacara khas.bukan simply2 pakai…maaf jika saya salah statement

Iriz Berbual dengan seorang yang datang ke Malaysia atau pekerja asing yang datang untuk bekerja di sini..katanya ,syarat untuk bekerja lama kat Malaysia selain daripada permit kerja ialah jaga budi bahasa,itu yang dia pesan kepada rakan-rakannya yang baru nak dan lama untuk bekerja di negara ini…oh..itu rupanya.

Busu Din Y bother3x. Dh la bljr x tinggi, budi bhsa out plak. Tlg bljr dri DCT ya walaupon x ke universiti tp budi bhsa yg dibawanya, adat melayunya disanjung tinggi. Tolong ye tolong belajar.. Sedeyyy ko. Tu la org nk jd artis ko pon nakkk.. Ke sudahnya?? Haussss..

Syeikh Haji Maulana Oklah, selalu buat salah dan selalu minta maaf. Yg positif sekurangnya beliau minta maaf. Yg negetif, slalu buat kesilapan lawak yg terlampau. Umur makin meningkat, sentiasalah beringat. Pengajaran utk kita juga, x perlu nak kecam sgt.

Nazahmad Naza apabila manusia sudah merasa dirinya hebat dn mnjd demanding dlm kerjayanya maka itulh yg terjdi, dari mulanya bersopan santun hormat menghormati trus mnjd biadap serta mmbodohkn dri!!!

Asni Nasir Settle dh la tu kan.. netizen tau kecam je, sndri wat salah lom tentu pndai mtk maap..1 jari kat org lain, jari yg lain tuju diri sndri, jgn lupa tu.

Norshakienah Rahamat Pergi ke kedai membeli zaitun
Zaitun dibeli penambah rasa
Kenapa kau org baca ni mcm pantun
Kan boleh baca mcm biasa

Muhamad Adli Ariffudin Nordin Tanjak je kot…dlm komedi zukieee naik kl siap pepah kepala mamat pakai kopiah xde pulak yg bising…nak martabat kan sesuatu x salah tpi akidah dan agama perlu di utamakan…

Reply