You cannot copy content of this page
no comments

Tolong viralakn! Kedai tayar ini penipu besar orang tua saya hampir ‘rabak’ RM1800

TOLONG ALERT SEMUA..MOHON VIRALKAN berhati2 dgn kedai ni..kedai bersebelahan KFC SRI GOMBAK..org tua sy hampir kene tipu rm1800 dgn kedai tayar ni..org tua hantar van untuk tukar cluch plate..

tapi dorg ckap dgn gearbox rosak..kebetulan sy outstation..balik dari outstation hati tidak berape sedap..terus pergi kedai..dan mendapati gearbox dah naik recond..

dgn pengalaman pernah bekerja di bengkel kereta..sy check gearbox lama dan mendapati gearbox lama tiada kerosakan langsung..maka sy cuba minta penjelasan dan bukti jika gearbox itu rosak..

tetapi seorang pon foreman didalam bengkel tersebut berani untuk tampil dan mengatakan gearbox tersebut rosak..jadi sy bertanya siapakah yg mengatakan gearbox tersebut rosak..

mereka hanya kata foreman dari luar mengatakan gearbox rosak..sy minta lg untuk pihak yg mengatakan gearbox itu rosak untuk tampil..tapi semuanya takot untuk berkata..

kemudian sy suruh mereka pasang kembali gearbox asal..sekarang van alhamdulilah elok tiada kerosakan pada gearbox asal..jalan seperti asal..

jadi berhati2 pada pengguna kereta semua..jgn tertipu dgn kedai ini..harga pon boleh tahan tidak masuk akal..cuma cluch dah pasang jadi sy malas untuk berdebat lg pasal cluch plate tersebut..

jika rasa tidak pasti untuk sesuatu tersebut bawak org yg mahir serba sedikit pasal kereta..terlebih lg WANITA YG SENANG UNTUK MEREKA TIPU..SEKIAN

ini pula respon netizen yang pernah kena ‘kencing’

Mohd Nasirudin Kedai ni mmg kuat kencing org pun..saye dh kne masa tahun lpas..nk tukar tayar last2 die tukar dgn absorber, lower am skali..die kata sudah rosak mnyk leaking..klo kete baru xkn semua benda rosak..sejak tu saye x hntr dah smpai skrg

Aizat Hariz Aziz membe aku dah kne kdai ni..beli tayar lpas tu koyak tengah.. nk patah balik mmbe dh sampai pantai timur.. tayar pkai tk smpi smggu

Os Man Ni la cara2 bengkel cari makan.. setakat servis biasa je mana nak dapt untung… nak bayar sewa kedai lagi… hati2.

Joe Mohamad Kalau nak tukar tayar, saya rekemen Konoha Tyre. Kedai bumiputera

Qiestina Adha Pernah jg kena.. Nak tukar minyak hitam.Dia cakap penutup tangki dah lost.Walhal baru je tukar semua barang bawah.

Zulkamal Hashim Kwn isteri saya bangsa Cina pn kena tipu ini kn melayu lg la dia tipu…mmg kencing kuat kedai ini jgn pegi…viralkan

Ilani Azhar Satu lg bengkel tepi restoran sharin low tepi farmasi eennat tu. Foreman dia tukar rim keta tanpa prngetahuan. bos pun xtau. Habis bonet belakang dia geledah. Yg rosak bukannya tayar. Rim yg dia letsk pulak yg dh belok. Boss ganti rim baru.kedai tu signboard warna kuning.

Idil Amin Byk kedai mcm ni kepunyaan china …tak rosak kata rosak nak2 area setiawangs ali maju opposite balai polis baru …ada byk kedai kete situ yg ada tulis continental tipu haramjadah …bawak kereta nak tukar tayar je bole dia kata mcm2 rosak …

Mohamad Aisy Firash Saya pun hampir terkena..perkerja smua berlagak pulak tu..kita tanya harga pastu mcm layan xlayan..lps tanya suami masuk kete terus bla..apa ingat kete calar2 org xde duit ke?tgk kete mcm kete lama xnak layan..yg hantar kete masa tu smua kete besar2 so ko nak layan customer mcm nak xnak..xnak niaga elok ttp je kedai..lg2 kerani dia yg perempuan tu

Tina Nasinah Kedai tayar tukar tayar je.jgn repair kerosakan pasti k3na sembelih smpai habis.

Faizan Azmi Saya pernah kena kat taman bidara myvi sy rosak padahal millage bawah 100k lg… Tokey cina suruh angkat enjin…heran sy kenapa perlu sampai angkat enjen padahal kereta baru lg….so hatiĀ² la semua ye

 

 

 

paling hot!!

Pinjaman mudah untuk kaum wanita sehingga RM30,000

Menteri PH rasic Hasut benci Melayu

Korang ada RM1 camni? meh jual kami beli dengan harga yang mahal!

Video: tarian berah! di majlis Konvokesyen Pensijilan Kemahiran Malaysia

Video kelakar nyanyian Anwar Ibrahim yang buatkan ramai gelak terguling-guling

Jenazah wanita di tanam selama 13 tahun tak reput dan berbau wangi! inilah amalan ketika hidupnya

Video : Ceramah politik di kursus Haji oleh Mujahid

 

 

Reply