You cannot copy content of this page
no comments

‘Ustazah Facebook’ dikecam kacau rumah tangga PU Abu & Isteri kedua hingga nak bercerai

Baru-baru ini kecoh apabila PU Abu atau Pencetus Ummah Abu sanggup ceraikan isterinya ketika mengandung dan sanggup berkahwin dengan perempuan lain. Susulan itu PU Abu dikecam pelbagai lapisan masyarakat dan kerana sikap beliau juga membuatkan imej islam tercalar

disangkakan beliau telah berbahagia dengan isteri baru setelah bercerai dengan isteri pertama rupa-rupanya PU Abu sekali lagi bikin panas apabila perkahwinan kedua beliau juga bergolak dan menanti penceraian. perkara ini sangat mengejutkan saksikan video dibawah

 

Namun ‘Ustazah Facebook’ tersebut dikecam netizen kerana sibuk dalam rumahtangga orang berikut antara reaksi Netizen

Hasliza Osman eh2 kooo…pkai tudung..aurat da ttp…tpi sbuk Hal org..law ye pon nk cri duit..bkn gini dik…….vaggang

Danial Syafiq Allahu.. Apebendalah duk sembang pasal hal rumah tangga orang kt sini.. Byk sgt dah ke pahala tu woiii.. Kita ni tak tahu lagi nasib kita macam mana lagi.. Siap buat video terbuka lagi tu.. 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ mak bapak perempuan ni tak malu ke anak dia membawang secara terbuka mcm ni.. Patutlah kt neraka byk perempuan yg duduk..

Farah Syuhaidah Biar lah dia makcik bawang potpekkk suka sangat ambil tahu hal rumah tangga org.. dh kawin ke belum???

Ahlia Fadzil Allah Allah.. Igtkan ni hana azra tu.. Rupanya cik bawang.. Ya ampun.. Kepohnya.

MI’s Bean Red Sbb spesis mcm ni la org takut nk kawin.. Yesss!!!

Al Fateh Al Fateh Firdauz biaq ke dia la..dia laki…suka hati dia la nak kahwin dengan siapa..sibuk sungguh

Fadzli Mohamad Biarlah dorg.. Kau ni menyibuk hal rumah tangga org dah kenapa?

 

 

 

paling hot!!

Pinjaman mudah untuk kaum wanita sehingga RM30,000

Menteri PH rasic Hasut benci Melayu

Mahathir Offer PAS & UMNO serta Parti Melayu sertai PPBM lumpuhkan PH?

Video: tarian berah! di majlis Konvokesyen Pensijilan Kemahiran Malaysia

Video kelakar nyanyian Anwar Ibrahim yang buatkan ramai gelak terguling-guling

Jenazah wanita di tanam selama 13 tahun tak reput dan berbau wangi! inilah amalan ketika hidupnya

Video : Ceramah politik di kursus Haji oleh Mujahid

 

Reply