no comments

Video : Fitnah PH Tersungkur Di Parlimen

Sekian lamanya Pakatan Harapan hanya pandai menabur fitnah dan persepsi, namun apabila diminta untuk mengemukakan bukti dan saksi, mereka pasti kecundang dan tersungkur menyembah bumi.

Saksikan Fitnah PH Tersungkur Di Parlimen

komen warganet berhubung video diatas

Muhamad Hairi Tarik blk kenyataan jahat tu kan senang.ingin bela kerajaan ph yang bersih.sebenarnya pemimpin ph lah yang menipu rakyat serta hansut rakyat mcm2 tuduhan terhadap bn dan pas

Ku Din Org mengundi bkn untuk menjatuhkn atau menaikkn wakik rakyat. Tapi nk wakil untuk mengetengah kn masalah rakyat. Bodoh piang la menteri PH. Penyokong dia pun sama.. apa ke banggang.. menang dah nk masuk setahun manifesto apa yg dah PG tunai kn?? Ooooo.. baru aku pahamm tahun 1 2 3 ni ko rang kumpul kekayaan dulu ke???

Anita Othman Ni la pemimpin akhir zaman,kerja tak tau buat,cakap saja lebih.Nak cakap apa mesti ada bukti la.

Ahmad Harris Hafess Aku rasa mcm nk sepak je yb Johor bahru.. Ambk petikan akhbar, bila tya, xleh jwb…. Mana yea penyokong ph… Aku nk kencing atas muka sbg bls. ..

Anitaahmad Anita Sudah lah PH-DAP rakyat Malaysia da jelak dengan penipuan yang diberikan.. Ramai Rakyat Malaysia da tolak pemerintahan PH-DAP . Sebelum menang janji cantik tp sesudah menang janji kelaut. Rakyat Malaysia da benci dengan Pemerintahan PH-DAP …… Tgok lah bila pilihanraya gerenti Pakatan Harapan dan DAP kalah… Aamiin

Muhammad Khuzaini Tempoh dua jam yang diperuntukkan kepada Ahli Parlimen Johor Bahru itu menyaksikan tiada idea baru dan tiada gagasan baru, jauh sekali untuk menyelesaikan permasalahan rakyat dan anak muda, apatah lagi untuk melaksanakan segala janji pilihanraya.Jika inilah kualiti perbahasan Ketua AMK PKR di Parlimen, kami anak muda di luar hanya mampu tersenyum dan menggeleng kepala

Muhammad Mahathir Buat malu jee johor bahru.. Mcm ni ke pemimpin yang diberi kepercayaan.. Puihh.. Menabur fitnah..

Shah Adzam Keje si jelutong ni duk cover org lain je ke? Mmg dia duduk dlm parlimen tu jd otak udang ke?

 

paling hot!!

Pinjaman mudah untuk kaum wanita sehingga RM30,000

Menteri PH rasic Hasut benci Melayu

Mahathir Offer PAS & UMNO serta Parti Melayu sertai PPBM lumpuhkan PH?

Video: tarian berah! di majlis Konvokesyen Pensijilan Kemahiran Malaysia

Video kelakar nyanyian Anwar Ibrahim yang buatkan ramai gelak terguling-guling

Jenazah wanita di tanam selama 13 tahun tak reput dan berbau wangi! inilah amalan ketika hidupnya

Video : Ceramah politik di kursus Haji oleh Mujahid

Reply