You cannot copy content of this page
no comments

Video: Mesej khas nelayan pulau pinang pada MP Jelutong

MP Jelutong, RSN Rayer men!pu di dalam sidang Parlimen dengan mengatakan para nelayan sudah bersetuju dengan tambakan laut di Pulau Pinang.

Hari ini para nelayan berhimpun hadapan Parlimen untuk membantah tambakan laut berkenaan. Para nelayan berhimpun hari ini tanda bersetuju ke RSN Rayer?

Sebanyak 52 NGO buat demonstrasi di depan Parlimen. Memorandum 10 perkara diberi kepada rejim PH. 165,000 orang tandatangan tidak setuju projek tersebut.


video kedua

Nota Tapak Kaki:

Mungkin disebabkan itu, Menteri Agama, Mujahid Yussuf amat mengantuk hari ini sehingga menguap pun  tidak sempat menutup mulut.

https://1.bp.blogspot.com/-4dUkOzelix0/XSb1f7xM2NI/AAAAAAABXjg/DNrkDRYzM2MihIMsgoN5enR17_85tTapACLcBGAs/s1600/66737063_2416342405093096_68902300608888832_n.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Video pesanan nelayan Pulau Pinang pada MP Jelutong

 

KOMEN-KOMEN KEMARAHAN NETIZEN

Yusuf Cowboys Yusuf Cowboys · 7:37 Jelutong …mb mmg b*doh lagi pon dia mner tau keeja sebagai menteri asik sibuk hal hal bn yg dulu pastu nk hapus hak melayu ..ingat kami melayu ni bod*h sangat ke ….tkmalu ke jelutong baru jadi menteri semua benda kau tunjuk pandai…dh la mulut kurang hajar tk hormat orng …sini tanah melayu walaupon dh tukar kerajaan kami ni melayu masih lagi ade kami ade raja raja …kalau tk suka sila berhenti kau tk bagus ..melayu tk suka india jadi menteri…mmg dh jangka jadi mcmni menyusahkan rakyat …tkmalu ke …malaysia masih tanah melayu …raja raja kami ade polis diraja askar diraja ingat kau siapa tkmalu ke

Putera Jawa · 4:03 Ni lagi kenyataan yang tak cerdik,kawasan tempat logi pembuangan taik orang.sapa makan ikan sembilang dari situ makan sembilang taik

Midi Daud · 6:36  Jelutong kau ni memang MP p*ria baling bangs*t la. Kat Dewan Rakyat bukan main kau menafikan tp sekarang buktinya amat jelas…….kalau betul2 berani sila letak jawatan sebagai MP Jelutong. Lu memang sial sbb lu memang muka pembohong

Melayu JO · 2:38 DAH DUA PENGGAL PP DIKUASAI OLEH DAP…DULU DIA HULOQ RAMAI YG KATA DAP LEBEH PRIHATIN…SKRG TANGGONG LAH DGN PERANGAI MP DAP YG TAK UBAH MCM MONYET

Syahrul Roksetar Nizam · 0:27 angpa kene kencing 2 penggal….kire kebal la….kami br sepenggal pn x tahan

ang Toib · 1:23 Ituhari lutong dok sibuk tlng sampaikan zakat uTk asnaf nak raya haji nie sila lutong bagi lrmbu utk raya haji nie

Mustazar Mustaza · 2:50 Jelutong Mana Ada jasa lagi buat org p.pinang mulut puaka Ada laa.pru 15 nnti Kasi kalah sama dia.

Rosli Lee · 4:27 Dah dy dap kafir pedajjal mmng keje nya menipu meyakinkan org pon men!pu.yg melayu islam meyokong tu xtakut dosa ke bersatu ngan…kafir yahudi.

 

 

 

 

sumber :http://khairulryezal.blogspot.com

paling hot!!

Pinjaman mudah untuk kaum wanita sehingga RM30,000

Menteri PH rasic Hasut benci Melayu

Mahathir Offer PAS & UMNO serta Parti Melayu sertai PPBM lumpuhkan PH?

Video: tarian berah! di majlis Konvokesyen Pensijilan Kemahiran Malaysia

Video kelakar nyanyian Anwar Ibrahim yang buatkan ramai gelak terguling-guling

Jenazah wanita di tanam selama 13 tahun tak reput dan berbau wangi! inilah amalan ketika hidupnya

Video : Ceramah politik di kursus Haji oleh Mujahid

Reply