You cannot copy content of this page
no comments

Video: Rambut palsu tercabut pondan kena tendang masuk kolam

buli adalah budaya yang tidak baik. Gejala buli dari peringkat sekolah hinggalah ke peringkat dewasa masih berlaku di kalangan masyarakat kita

sebuah video menjadi tular apabila pondan dibuli oleh beberapa lelaki dan perkara tersebut ditegur oleh wanita yang ada disitu supaya tidak menganggu pondan berkenaan namun teguran tersebut umpama menyiram air pada daun keladi akhirnya pondan berkenaan telah ditendang hingga masuk kolam

susulan dari video tersebut netizen melahirkan rasa sedih, kesian dan marah terhadap pembuli berkenaan

nshya Gulyana allahu kesiannya hamba Allah ny… semoga Allah buka pintu hidayah awak & pembuli akan terima balasan allah

Aina Shafikah Pd yg membuli, ingt korang sempurna sgt ke? Doa byk2 supaya bakal keturunan awak2 sok xde yg melanggar fitrah

Eqa Atiqah Mcm konpiden sgt y si pembuli tu bkl msok syurga

Mohd Haris Y buli salah…y menukar2 ciptaan Allah swt lagi la salah…semoga pembuli Dan y kene buli mendapat hidayah…aminnn

Anis Che Soh Klu bg nasihat ok jer kot dari terajang masuk dlm kolam…Jgnlah sampai nak buli ape sume.Tukang buli tu kompem ke ade hati yg baik…?

Danny Zickry Kifarah tu ada… Maybe kene kat diri sdiri atau anak2.. Mereka tu x salah.. Mereka xminta pun mcmtu..

Milan Fc Kesian dia.. takda hati dan perasan.. akan terima lah balasan pada ALLAH nanti.. lambat dan cepat je.

Cik Wani Romli Walau pun dia macam tu.. Sekurang2nya mulut tak jahat macam hampa… Cakap macam diri tu tak dak dosa… Ina shaa Allah nanti dia akan berubah… Hampa tetap jadi manusia yang suka pertikai luaran orang ja.

Shaari Ahmad Agak agak la kalau nak gurau pun itu kurang ajar name nye tu pembuli samseng mane datang pelangkung je kepala diorang jahat pandai plak nasihat orang cakap tak serupa bikin

 

Pengiklanan Berbayar!

Pinjaman mudah untuk kaum wanita sehingga RM30,000

Menteri PH rasic Hasut benci Melayu

Korang ada RM1 camni? meh jual kami beli dengan harga yang mahal!

Perhatian! inilah duit lama RM5 paling mahal serius kalau ada jual pada kami

Tak mampu bayar bulanan kereta? sewakan kepada kami bulanan anda kami settlekan

Reply